• Üzlet telefonszám: +3670 944 0595 | Email címünk: info@mrsupplement.hu
MENÜ

Kosár  

Nincs termék

0 Ft‎ Szállítás
0 Ft‎ Összesen

Fizetés

Gyártók

Kategóriák

Gyakran ismételt kérdések

Mettől meddig vannak nyitva?

Hétfőtől - Péntekig 10:30-tól 18:30-ig

Szombaton 10:00-tól 14:00-ig tartunk nyitva.

Vasárnap: Zárva tart szaküzletünk.

 

Mi a pontos címük?

1072.Budapest Dob utca 46/a.

 

Tudok bankkártyával fizetni a helyszínen?

Igen, bankterminállal rendelkezünk.

 

Utalványt elfogadnak?

Sajnos nem tudunk utalványt elfogadni..

 

Megtaláltam a hirdetésüket, hogyan tudok rendelni?

Mr Supplement.hu-n tegye kosárba a megrendelni kívánt terméket majd töltse ki az adatlapot értelemszerűen.

 

Mi a további teendőm, ha előre utalást választottam?

A rendelést követő visszaigazoló e-mailben minden utaláshoz szükséges információt megtalál, a rendszer által számolt összeget utalja át a megrendeléstől számított 7 napon belül.

 

Lehet Önöknél utánvéttel rendelni?

Igen, ebben az esetben a rendszer által számolt összeget a MPL futárnál fogja majd kifizetni.

Hogyan kerül hozzám a kiválasztott termék?

Termékeinket MPL futárszolgálat szállítja házhoz az országon belül, vagy személyesen is átvehetőek 7. kerületi szaküzletünkben. Személyes átvétel esetén 7 munkanapon belül kell átvenni a megrendelt terméket. 8 nap után töröljük az át nem vett megrendelést. Igény szerint tudjuk az idő intervallumot növelni, ha azt info@mrsupplement.hu-n írásban kérik.

 

Mi történik akkor, ha a futár nem talál otthon?

Amennyiben az MPL futár nem találja önt megadott postacímen, hagy egy értesítőt, majd másnap ismét megpróbálja kézbesíteni a küldeményt! A küldemény kézbesítését kétszer próbálják meg. Ezután 5 munkanapig letétbe kerül a küldemény a területileg illetékes postahivatalban, ahol nyitvatartási időben átvehető.

 

Mi történik ha a megrendelt terméket nem veszem át?

Az át nem vett küldeményeket a Magyar Posta visszaszállítja szaküzletünkbe, ezután a rendelést töröljük, a megrendelő többet ezután nem tud rendelni webáruházunkból!

  

Személyes átvételnél miért kell címemet megadnom?

Azért fontos ezeket az információkat megadnia, mivel névre szóló számlát készítünk. A webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át.

 

Mi a teendő, ha gyári hibás vagy sérült terméket kaptam?

NAGYON FONTOS,HOGY NE NYISSA KI a cserélni kívánt terméket!!! Felbontott terméket nem áll módunkban kicserélni! Továbbiakban írjon egy e-mail-t, az info@mrsupplement.hu címre, majd a hibás terméket ajánlott küldeményként juttassa vissza szaküzletünk címére(1072.Budapest, Dob utca 46/a.), majd postafordultával cseréljük és visszaküldjük az új terméket a vásárló címére. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik! Az utánvéttel visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatási költsége is a vevőt terheli! A kicserélt termék futárral való visszaküldésének költségét már az eladó vállalja.

 

Mikor lehet Önöket elérni telefonon?

Telefonszámunk hétköznaponként 10:30-tól,18:30-ig elérhető.

Telefonon lehet rendelni?

Sajnos nem áll módunkban telefonon rendelést felvenni, a webáruházunkban kell leadni a rendelést, majd a rendelést véglegesíteni az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával.

Tudok közvetlenül vásárolni az üzletben, ha oda megyek személyesen?

Igen, mivel vállalkozásunk elsősorban szaküzletként üzemel. Érdemes weboldalunkon előzőleg megrendelni termékeket így a webshopban feltüntetett áron személyesen tudja átvenni a termékeket és fizetni. Ha előzőleg nem rendeli meg a termékeket, a szaküzletben bolti áron tudjuk kiszolgálni!

 

Mi a különbség a bolti és a webshop szerinti ár között? 

A webáruházunkban használt árak a bolti árhoz képest -10%-al kedvezőbbek,így próbáljuk az érdeklődőket, vásárlókat a webáruház használatára ösztönözni!

 

Leadtam a rendelésem, személyes átvételt kértem, mikor lehet menni a termékekért leghamarabb?

Webáruházunk összeköttetésben áll raktárkezelő programunkkal, amit a webáruházunkban kosárba tud rakni, az fizikálisan a szaküzletünkben megtalálható! Megrendelést követően összekészítjük a megrendelt termékeket és értesítő emailt küldünk! Ha nagyon sürgős az átvétel, kérjük nyitvatartási időben telefonon érdeklődjön a rendelése státuszáról!  Tel.: +36709440593 vagy +36709440595